iab big

Σεμινάριο: “All about ad ops, media math & programmatic”

Εισηγήτρια: Βασω Φραγγούδη, Executive & Growth Director ADWEB

Διάρκεια ωρών: 40 Ώρες / Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη 18:00 – 21:45, από 19/4 έως και 2/6 – (Δεν γίνονται μαθήματα τις δύο εβδομάδες του Πάσχα)

Θεματικές ενότητες 

  • INTRODUCTION
  • THE DIGITAL ECOSYSTEM
  • AD OPERATIONS
  • DIGITAL MEDIA MEASUREMENT TERMINOLOGY / MEDIA MATH
  • DISPLAY ADVERTISING
  • PROGRAMMATIC MEDIA

Αντικείμενα – Μαθησιακά Αποτελέσματα:

  • Overview του digital ecosystem και των διαφορετικών marketing channels που αυτό προσφέρει
  • Κατανόηση του operation aspect της digital διαφήμισης, των techologies και των media maths, που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της digital παρουσίας και επικοινωνίας
  • Επαφή με πληθώρα creative formats & κατανόηση του Cross Screen Advertising, όπως αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τα πολλαπλά devices. Πώς τα media συναντούν τη δημιουργικότητα
  • Πώς λειτουργεί το Programmatic Trading και τι αυτό μπορεί να προσφέρει στα marketing objectives. Data gathering, insights and use.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Marketers, traditional agencies and media shops, digital publishers

Βάσω Φραγγούδη: Η Βάσω Φραγγούδη ξεκίνησε το 2000 για να ανακαλύψει πώς λειτουργούν η διαφήμιση και τα media, ως ένα από τα ιδρυτικά μέλη της πρώτης ανεξάρτητης Ελληνικής Φοιτητικής & Μη Κερδοσκοπικής Ένωσης Περιοδικών Εκδόσεων. Βρίσκοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα start-up η πρώτη «επίσημη» δουλειά της ήταν στο kariera.gr, την κορυφαία εταιρεία online recruitment και ένα από τα πρώτα online start-ups στην Ελλάδα. 4 χρόνια μετά εντάχθηκε σε εμπορικά τμήματα ομίλων, αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες από την πλευρά των παραδοσιακών μέσων. Με την εξαγορά του kariera.gr από την CareerBuilder το 2008 η Βάσω επέστρεψε για να συμβάλει με το online & marketing expertise της σε συνδυασμό με την προηγούμενη εμπειρία της στην εταιρεία στην μετάβαση της νέας εποχής. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη, το optimization & localization των digital λύσεων και προϊόντων και το introduction των digital technologies & trends, οδήγησε στην αναδιοργάνωση του τμήματος, παραμένοντας πάντα σε επαφή με μεγαλους ελληνικούς και πολυεθνικούς πελάτες, ως digital & branding specialist. Δύο χρόνια αργότερα και μετά από την επιτυχημένη μετάβαση στην νέα εποχή αποκτώντας σημαντική εμπειρία από ένα πολυενθικό περιβάλλον με έμφαση στην τεχνολογική υποδομή, αποφάσισε να επιστρέψει στo αγαπημένο της start-up περιβάλλον εντασσόμενη στην AdWeb. Παρέμεινε στην Εμπορική Διευθύνση για πέντε χρόνια υπεύθυνη για το sales operation, εξυπηρετώντας ανάγκες διαφημιζομένων σε επίπεδο digital presence, συνεργαζόμενη στρατηγικά με ελληνικά και διεθνή media και technology providers. To 2015 ανέλαβε ως Executive & Growth Director της Adweb την στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας και τη δημιουργία του πρώτου premium programmatic marketplace στην Ελλάδα «Premium Publishers Network». Σε ένα industry με συνεχή και γρήγορη ανάπτυξη επιδιώκει συνεχώς να συνδυάζει τις υπάρχουσες και νέες τεχνολογίες με το marketing thinking, αναπτύσσοντας το business και δημιουργώντας added value στρατηγικές, τόσο για τους publishers, όσο και για τους διαφημιζόμενους. Εχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και Marketing στο Πανεπιστήμιο του Leicester.

Για δήλωση συμμετοχής, περισσότερες πληροφορίες και για τις διαδικασίες ένταξης στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ καλέστε στο τηλ. 2105230130 ή συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:

ΦΟΡΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Επώνυμο*

Όνομα*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ιδιότητα

Σχόλια

aktoiab