Περιεχόμενο σεμιναρίου: Η δημιουργία και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που αποσκοπεί στην προώθηση ενός προϊόντος, μίας υπηρεσίας & μίας επιχείρησης. Οι στρατηγικές εφαρμογές και η μεθοδολογία για το “στήσιμο ηλεκτρονικής βιτρίνας”. Τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η επίδραση στις αγορές. Δημιουργία πελατολογίου & ικανοποίηση των καταναλωτών.
Ενότητες Σεμιναρίου
01.
- Εισαγωγή, ερευνητικό υπόβαθρο, αναγκαιότητα και προσέγγιση της έρευνας.
- Bασικές έννοιες διαδικτυακού εμπορίου & στατιστικά στοιχεία.
- Ηλεκτρονικό «επιχειρείν», είδη e-commerce, κατάταξη επιχειρήσεων.
02.
- Εφαρμογές, βασικά πλεονεκτήματα, οφέλη από το ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Εκμοντερνισμός και εξέλιξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
03.
- Αλλαγές, νέα μεθοδολογία στη δομή των επιχειρήσεων. Οι δυσκολίες στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Present Status και μελλοντική ανάπτυξη στην παγκόσμια αγορά.
- Το Διαδικτυακό εμπόριο στην Ελλάδα.
04.
- Μέθοδοι και στρατηγικές διαχείρισης διαδικτυακού εμπορίου.
- Οι σχέσεις που αναπτύσσονται με δυνητικούς ανταγωνιστές, αγοραστές & προμηθευτές.
- Νέα interactive προϊόντα και υπηρεσίες.
05.
- Ανταγωνιστικές στρατηγικές, πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα.
- Είδη επιχειρηματικών μοντέλων.
06.
- Δομή Ηλεκτρονικού καταστήματος, προδιαγραφές, στόχοι.
- Marketing διαδικτυακού καταστήματος και υποστήριξη πελατών.
- Προϊόντα, αναζήτηση, πληροφορίες.
07.
- Η έννοια της ικανοποίησης: Παράγοντες και Συνέπειες, τα διάφορα μοντέλα και η ικανοποίηση του πελάτη.
- Η επιρροή του Διαδικτύου στις επιχειρήσεις και ο αντίκτυπός του στον ανταγωνισμό.
- Στρατηγική & σχεδιασμός. Ερωτηματολόγια και εξαγωγή Συμπερασμάτων.
08.
- Η αντίληψη και η φιλοσοφία της μόδας στο διαδίκτυο.
Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε αυτούς που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αποκομίζοντας τα οφέλη από τα καινοτομικά μέσα που προσφέρει το Διαδίκτυο, στην ολοένα αυξανόμενη ανταγωνιστική αγορά.
Το σεμινάριο δύναται να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.