X

ONLINE COMMUNICATION & SOCIAL MEDIA II (Advanced Level)

Επισκόπηση

Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Ένα διαδραστικό σεμινάριο βασισμένο στη συνεργασία και τη συμμετοχή.

 

Εισηγήτρια: Κυριακή Ιατροπούλη, Social Media Manager

Σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.

 

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

1. Αρχές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων

  • Θεωρία της επικοινωνίας.
  • Θεωρία των δημοσίων σχέσεων.
  • Εφαρμογή στα Social Media.

2. Συνδυασμός Offline/Οnline: 360° Campaigns

  • Στρατηγική ενός ολοκληρωμένου advertising mix και ρόλος των Social Media.
  • Δημιουργία και διαχείριση επικοινωνιακών ενεργειών στα Social Media.
  • Best practices και case studies.

3. Influencer Relations & Social Media

  • Σχεδιασμός καμπάνιας.
  • Επιλογή των Influencers και χτίσιμο σχέσης μαζί τους.
  • Reporting & evaluation.

4. Αξιοποιώντας “διαφορετικά” μέσα

  • Pinterest.
  • Snapchat.
  • Blogging.

5α. B2C vs B2B επικοινωνία στα Social Media

  • Διαφορές στην επικοινωνιακή προσέγγιση.
  • Παραδείγματα και καλές πρακτικές.

5β. Social Media & Mobile marketing

  • Ανάλυση της αγοράς.
  • Ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών.
  • Mobile & Social Media.
  • Mobile & eCommerce.

6α. Social Media & S.E.O.

  • Η σημασία των Social Media στο S.E.O.

6β. Social Media Reporting

  • Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων σε: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn.
  • Δημιουργία report.

7α. Διαχείριση κρίσης στα Social Media (1 ώρα)

  • Προετοιμασία – Αντιμετώπιση – Αξιολόγηση.

7β. Ανάλυση brief & διαχείριση ομάδας

  • Δημιουργία brief.
  • Ανάλυση brief.

8. Advanced Facebook Ads

  • Audiences.
  • Re-marketing.
  • Ανάλυση και αξιολόγηση.

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

Σεμινάριο

ONLINE COMMUNICATION & SOCIAL MEDIA II (Advanced Level)

Διάρκεια :

20 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα