Επισκόπηση
Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Ένα διαδραστικό σεμινάριο βασισμένο στη συνεργασία και τη συμμετοχή.
Εισηγήτρια: Κυριακή Ιατροπούλη, Social Media Manager
Σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
1. Αρχές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
2. Συνδυασμός Offline/Οnline: 360° Campaigns
3. Influencer Relations & Social Media
4. Αξιοποιώντας “διαφορετικά” μέσα
5α. B2C vs B2B επικοινωνία στα Social Media
5β. Social Media & Mobile marketing
6α. Social Media & S.E.O.
6β. Social Media Reporting
7α. Διαχείριση κρίσης στα Social Media (1 ώρα)
7β. Ανάλυση brief & διαχείριση ομάδας
8. Advanced Facebook Ads
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.