Επισκόπηση:
Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας, όσο και με το νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί, μέσα απ’ αυτά, τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.
Εισηγήτρια: Κυριακή Ιατροπούλη, Social Media Manager
Σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
1. Εισαγωγή στα Social Media
2. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media
3. Ξεκινώντας έναν λογαριασμό στα Social Media και καθημερινή διαχείριση
4. Ξεκινώντας έναν λογαριασμό στα Social Media και καθημερινή διαχείριση
5Α. 360° στρατηγική προσέγγιση
5Β. Τα Social media και η σημασία τους στο e-commerce
6. Social Media Reporting – Metrics
7. Διαφημιστική προβολή στα Social Media
8. Workshop