X

ONLINE COMMUNICATION & SOCIAL MEDIA

Επισκόπηση

Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας, όσο και με το νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί, μέσα απ’ αυτά, τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.

Εισηγητής: Γιάννης Φούντης, Growth Hacker

Ο Γιάννης Φούντης είναι growth hacker και τον ενδιαφέρουν τα startups, η τεχνολογία, το Web 3.0 και τα NFTs. Έχει ασχοληθεί με digital media και διδάσκει digital marketing απο το 2015. Η πολυετής του εμπειρία τόσο σε agencies όσο και σε startups έχει όλα τα στοιχεία ενός t-shaped marketeer. Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρίες και οργανισμούς (H&M, Δήμος Αθηναίων, Revolut, Lidl Hellas, Costa Navarino, Echofin, Ευρωπαϊκή Ένωση, TedMed, Fortune Greece, ELLE, κ.α.) τόσο σε στρατηγικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ως growth hacker αναζητεί συνεχώς τρόπους να αυξήσει τα κέρδη και την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε brand με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στα Social Media

  • Το Social Media Marketing ως επάγγελμα (ρόλοι και δεξιότητες).
  • Τα δημοφιλέστερα Social Media και τα βασικά τους χαρακτηριστικά (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
  • Θέσπιση στρατηγικής και στόχων (τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media).

2. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media

  • Η σημασία του ύφους στη γραφή
  • Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
  • Δημιουργία περιεχομένου.

3. Ξεκινώντας έναν λογαριασμό στα Social Media και καθημερινή διαχείριση

  • Facebook.
  • Twitter.
  • Instagram.
  • Pinterest.

4. Ξεκινώντας έναν λογαριασμό στα Social Media και καθημερινή διαχείριση

  • Linkedin.
  • YouTube.

5Α. 360° στρατηγική προσέγγιση

  • Η ένταξη των Social Media στη στρατηγική μιας εταιρίας/ενός brand.
  • Επικοινωνιακές ενέργειες στα Social Media (παραδείγματα και case studies).
  • Δημιουργία ενός application/διαγωνισμού.
  • Διαχείριση μιας πιθανής επικοινωνιακής κρίσης.

5Β. Τα Social media και η σημασία τους στο e-commerce

  • Συνδυασμός περιεχομένου και διαφημιστικών ενεργειών.
  • Best practices για καλύτερα αποτελέσματα.
  • Reporting & evaluation.

6. Social Media Reporting – Metrics

  • Εργαλεία και πλατφόρμες.
  • Aνάλυση στόχων.
  • Οptimization & evaluation.

7. Διαφημιστική προβολή στα Social Media

  • Δημιουργία καμπάνιας / Θέσπιση προτεινόμενου budget βάσει στόχων.
  • Βασικά metrics, θέσπιση.
  • Best practices για επιτυχημένες Social Media Campaigns.

8. Workshop

  • Προωθήστε το προϊόν/εταιρία σας στα Social Media.

Σεμινάριο

ONLINE COMMUNICATION & SOCIAL MEDIA

Διάρκεια :

24 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα