X

E-COMMERCE MARKETING ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ E-SHOP & ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Επισκόπηση

To σεμιναρίο περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για τη σωστή επιλογή πρατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός e-shop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελσματική εσωτερική λειτουργία του e-shop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.

 

Εισηγητής: Ν. Μακρυδάκης, Marketing & E-Business Specialist

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού Μ.Β.Α. και Υπ. Διδάκτορας του Π.Α. στον τομέα του Digital Marketing. Από το 1997 έχει εργαστεί στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 ασχολείται με το Digital Marketing & e-Commerce και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.


Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

 

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

1. Εισαγωγή

  • Εισαγωγή στο e-commerce.
  • Οι ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Παράγοντες και στατιστικά επιτυχίας.

2. Αποφάσεις για την κατασκευή και λειτουργία του E-Shop

  • Δημιουργία marketing plan ηλεκτρονικής επιχείρησης.
  • Αποφάσεις για τη δημιουργία του E-Shop.
  • Ορθή επιλογή πλατφόρμας για το E-Shop.
  • Σωστή επιλογή Digital Agency.
  • Digital marketing strategy.
  • Επιλογή ψηφιακών εργαλείων προβολής.
  • Καθορισμός στρατηγικών και στόχων.

3. Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων

  • Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων.
  • Συντήρηση και ανανέωση του E-Shop.

4. Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop

  • Τεχνικές για ικανοποίηση των πελατών | E-Shop to Customers.
  • Τεχνικές για ενδοεπιχειρησιακή επιτυχία | E-Shop in House.

5. Συμβουλές επιτυχίας

6. Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop

  • Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop.
  • Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

Σεμινάριο

E-COMMERCE MARKETING ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ E-SHOP & ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Διάρκεια :

10 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα