Επισκόπηση
To σεμιναρίο περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για τη σωστή επιλογή πρατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός e-shop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελσματική εσωτερική λειτουργία του e-shop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.
Εισηγητής: Ν. Μακρυδάκης, Marketing & E-Business Specialist
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού Μ.Β.Α. και Υπ. Διδάκτορας του Π.Α. στον τομέα του Digital Marketing. Από το 1997 έχει εργαστεί στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 ασχολείται με το Digital Marketing & e-Commerce και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
1. Εισαγωγή
2. Αποφάσεις για την κατασκευή και λειτουργία του E-Shop
3. Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων
4. Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop
5. Συμβουλές επιτυχίας
6. Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop
* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.