X

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ // Online

Επισκόπηση

Το σεμινάριο έχει ως στόχο να έρθει ο ενδιαφερόμενος σε επαφή με τη διαφημιστική γραφή και να μάθει τον τρόπο σκέψης και συγγραφής του διαφημιστικού σεναρίου, τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού, των διαφημιστικών τίτλων, των διαφημιστικών εντύπων και των διαφημιστικών banner. Γίνεται αναφορά στη διαφημιστική στρατηγική και πώς αυτή συμβάλλει στη δημιουργία ενός επιτυχημένου διαφημιστικού, καθώς και σε παραδείγματα επιτυχημένων και μη επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών. Αναπτύσσονται σενάρια, τα οποία έχουν ως βάση πραγματικά briefs πελατών.

Εισηγήτρια: Άννα Αλτουβά, Creative Director

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1993), υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας (1992-1993) στην Ιταλία, όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising, 1996) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Από το 1995 έως το 2009 εργάστηκε σε ελληνικές και πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες, ως Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών. Έκτοτε προσφέρει δημιουργική δουλειά, ως εξωτερικός συνεργάτης, σε Έλληνες και διεθνείς πελάτες. Από το 1993 διδάσκει στον ΑΚΤΟ Art & Design, επιθυμώντας να μεταφέρει τα μυστικά της Τέχνης της Διαφήμισης σε νέους σπουδαστές

Ενότητες Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στην Επικοινωνία

  • Η διαδικασία της επικοινωνίας.
  • Αποτελεσματική και αναποτελεσματική επικοινωνία.
  • Η διαφήμιση ως μορφή επικοινωνίας.

2. Τα βασικά στοιχεία της διαφήμισης

  • Τα «συστατικά» μιας επιτυχημένης διαφήμισης.
  • Ο ρόλος της στρατηγικής.
  • Εισαγωγή στην έννοια του brief: ποια είναι η σημασία του και η συμβολή του σε μια επιτυχημένη διαφήμιση.

3. Η δημιουργική στρατηγική (1)

  • Το creative brief.
  • To positioning.
  • Η ανάγνωση της δημιουργικής στρατηγικής μέσα από έτοιμες διαφημίσεις.
  • Διερεύνηση του Positioning μέσα από το τελικό αποτέλεσμα

4. Η δημιουργική στρατηγική (2)

  • Από το brief στο concept. Πώς σκεφτόμαστε, με βάση το brief, μια δημιουργική ιδέα.
  • Παραδείγματα δημιουργικών ιδεών μέσα από έτοιμες διαφημίσεις και η διερεύνηση του brief μέσα από την ιδέα.

5. Το τηλεοπτικό σενάριο (1)

  • Βασική ορολογία.
  • Η δομή του σεναρίου.
  • Παραδείγματα σεναρίων.

6. Το τηλεοπτικό σενάριο (2)

  • Διδασκαλία συγγραφής σεναρίου.
  • Συγγραφή σεναρίων που ήδη είναι στον αέρα. Πώς ήταν γραμμένο στο χαρτί ένα σενάριο που βλέπουμε στην τηλεόραση;
  • Άσκηση συγγραφής σεναρίου από την τηλεόραση.

7. Το τηλεοπτικό σενάριο (3)

  • Διδασκαλία συγγραφής σεναρίου (συνέχεια).
  • Συγγραφή σεναρίων που ήδη είναι στον αέρα (συνέχεια).
  • Άσκηση συγγραφής σεναρίου από την τηλεόραση (συνέχεια).

8. Το τηλεοπτικό σενάριο (4)

  • Από το brief στη δημιουργία πρωτότυπου σεναρίου.
  • Τα πλάνα και ο υπολογισμός της διάρκειας.
  • Συγγραφή πρωτότυπων σεναρίων.

9. Το τηλεοπτικό σενάριο (5)

  • Από το brief στη δημιουργία πρωτότυπου σεναρίου.
  • Συγγραφή πρωτότυπων σεναρίων.

10. Το τηλεοπτικό σενάριο (6)

  • Η παραγωγή του σεναρίου.
  • Πώς δίνουμε το brief και πώς ελέγχουμε τη δουλειά του παραγωγού.

11. Το ραδιοφωνικό σενάριο (1)

  • Ο τρόπος γραφής ραδιοφωνικών σεναρίων.
  • Ο υπολογισμός της διάρκειας.
  • Παραδείγματα ραδιοφωνικών σεναρίων.

12. Το ραδιοφωνικό σενάριο (2)

  • Συγγραφή σεναρίων που ακούγονται ήδη στο ραδιόφωνο.
  • Συγγραφή πρωτότυπων ραδιοφωνικών σεναρίων.

13. Ο έντυπος διαφημιστικός λόγος

  • Μια πρώτη εισαγωγή στον τρόπο γραφής των τίτλων και των καταχωρήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη εταιρειών απο το χώρο της επικοινωνίας. Σε Art and Creative directors και εν γένει σε όσους εργάζονται στον ευρύτερο χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Σε φοιτητές και αποφοίτους του ευρύτερου χώρου της γραφιστικής, που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμισης και επιθυμούν να πάρουν μια πρώτη γεύση για τη δημιουργία διαφημιστικού σεναρίου. Σε φοιτητές φιλολογικών σχολών, που θέλουν να ακολουθήσουν την καριέρα του κειμενογράφου και σε όλους εκείνους που αγαπούν το γράψιμο και επιθυμούν μια πρώτη προσέγγιση του διαφημιστικού σεναρίου.

Σεμινάριο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ // Online

Κατηγορία :

Διάρκεια :

40 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα