X

CREATIVE MEDIA – ΝΕΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Επισκόπηση:

 Τα τελευταία χρόνια, τα πιο επιτυχημένα μέσα διαφήμισης είναι τα εναλλακτικά, τα πιο δημιουργικά ή αλλιώς τα Creative Media. Πρόκειται για μέσα που δημιουργεί η δημιουργική φαντασία κάθε φορά, τα οποία προσαρμόζονται ακριβώς στις στρατηγικές και δημιουργικές ανάγκες του διαφημιζόμενου. Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι να γνωρίσουμε τα νέα αυτά ανατρεπτικά μέσα και να προσπαθήσουμε σκεπτόμενοι εναλλακτικά να δημιουργήσουμε μερικά καινούρια, βασισμένοι σε ανάγκες πραγματικών διαφημιζομένων.

 

Εισηγήτρια: Άννα Αλτουβά, Creative Director

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1993), υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας (1992-1993), όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising, 1996) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Από το 1995 έως το 2009 εργάστηκε σε ελληνικές και πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες, ως διευθύντρια δημιουργικού τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών. Έκτοτε προσφέρει δημιουργική δουλειά, ως εξωτερικός συνεργάτης, σε Έλληνες και διεθνείς πελάτες. Από το 1993 διδάσκει στον ΑΚΤΟ Art & Design, επιθυμώντας να μεταφέρει τα μυστικά της Τέχνης της Διαφήμισης σε νέους σπουδαστές.

Ενότητες Σεμιναρίου

1η ενότητα

  • Εισαγωγή στη διαφήμιση.
  • Εισαγωγή στα Creative Media, ορισμός και ανάλυση του τρόπου σκέψης πίσω από τη δημιουργία τους. Παραδείγματα.

2η ενότητα

  • Ανάλυση Case Studies διαφορετικών Creative Media.
  • Μελέτη του πώς σχεδιάστηκαν και πώς εφαρμόστηκαν.
  • Ανάλυση αποτελεσματικότητας.

3η ενότητα

  • Η Στρατηγική των Creative Media και η σύνδεσή της με το Δημιουργικό αποτέλεσμα.
  • Ανάλυση παραδειγμάτων.

4η ενότητα

  • Η επιλογή του χώρου εφαρμογής των Creative Media σε σχέση με το κοινό-στόχο και τη φύση του προϊόντος. Παραδείγματα.

5η ενότητα

  • Από τη θεωρία στην πράξη. Με συγκεκριμένο brief, προσπαθούμε από τα ζητούμενα της στρατηγικής να φτάσουμε στο δημιουργικό αποτέλεσμα νέων Creative media.
  • Brainstorming.

6η ενότητα

  • Περαιτέρω εξάσκηση, βάσει συγκεκριμένου brief.
  • Δημιουργούμε “Creative Media” και αξιολογούμε κατά πόσον είναι αποτελεσματικά σε σχέση με τα ζητούμενα, αλλά και κατά πόσον είναι δημιουργικά για να προκαλέσουν τις εντυπώσεις.
  • Ανασκόπηση και συμπεράσματα.

Σε ποιους απευθύνεται: Γραφίστες, κειμενογράφους, art & creative directors. Στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Στελέχη διαφημιστικών εταιριών, σπουδαστές και αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα.

Σεμινάριο

CREATIVE MEDIA – ΝΕΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Κατηγορία :

,

Διάρκεια :

15 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα