Περιεχόμενο σεμιναρίου: Ξεκινώντας ως ένα περιορισμένο σύνολο εντολών για το scripting του Flash Player 2 της τότε Macromedia, η ActionScript εξελίχθηκε μέσα από τις επακόλουθες εκδόσεις του Flash Player σε μια πλήρη scripting γλώσσα. Η άφιξη του Flash Player 9, πλέον ιδιοκτησία της Adobe, έφερε την ActionScript 3, η οποία περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό βελτιώσεων σε επίπεδο δυνατοτήτων της γλώσσας αλλά και δραματική βελτίωση ως προς το performance. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η σε βάθος εκμάθηση της ActionScript 3 και των σημαντικότερων APIs του Flash Player 9 για τη δημιουργία rich interactive περιεχομένου με το Flash CS3.
Ενότητες Σεμιναρίου
- Εισαγωγή στην ActionScript 3 και τις βασικές αρχές της Conditionals, loops, arrays, functions etc.
- Εισαγωγή στην ActionScript 3 (συνέχεια), Properties, methods, events, παραδείγματα πάνω στα 2 πρώτα μαθήματα.
- Object-Oriented (OO) Programming Classes, inheritance, composition, encapsulation, polymorphism.
- DisplayList & Timeline Πρoσθήκη/αφαίρεση DisplayObjects, χειρισμός του Playhead.
- Text components HTML & CSS, events.
- Components, αρχιτεκτονική, προγραμματισμός, σχεδιασμός φορμών και επικύρωση δεδομένων.
- Animation με ActionScript, Tweening, easing, geometry, physics, Timeline animations.
- Σχεδιασμός με Bitmaps, Bitmap caching, BitmapData class, Blend modes, Filters, encoding & saving.
- Σχεδιασμός Διανυσματικών γραφικών με κώδικα, Graphics class, Geometry package, 9-slice scaling.
- Ήχος, Play, stop, pause, buffering, changing volume & pan, handling mp3 files.
- Video Encoding, components, full screen, captions.
- Επικοινωνία Server / Client, Assets, Communicating across AVMs, Security.
- XML & E4X, Επεξεργασία XML, loading, writing, Web Services.
- Σχεδιασμός παιχνιδιού 1.
- Σχεδιασμός Παιχνιδιού 2.
Σε ποιους απευθύνεται: Απευθύνεται σε επαγγελματίες (γραφίστες, web designers), οι οποίοι γνωρίζουν και χρησιμοποιούν την HTML4 και την CSS2.