X

VISUAL MERCHANDISING

Επισκόπηση: 

Το Visual Μerchandising είναι η πρώτη οπτική εντύπωση ενός καταστήματος που δημιουργείται στον πελάτη, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

Σε μια επιτυχημένη επιχείρηση λιανικής πώλησης απαιτείται να υπάρχει μια διαφορετική και συνεκτική απεικόνιση ώστε να εντυπώνονται στο μυαλό του πελάτη όλες οι προσφορές των προϊόντων και των υπηρεσιών. Το Visual Merchandising συμβάλλει στη δημιουργία θετικής εντύπωσης στους υποψήφιους πελάτες με αποτέλεσμα αυτό να οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις.

Ο βασικός στόχος του είναι να προσελκύσει τους πελάτες με βάση μια σωστά δομημένη επικοινωνιακά και ταυτόχρονα συστηματική προβολή των προϊόντων που είναι διαθέσιμα. Περιλαμβάνει το στήσιμο βιτρίνας, την εσωτερική διακόσμηση και οργάνωση χώρου, τη σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στο κατάστημα, τη σήμανση, τις προβολές και τυχόν προωθητικές ενέργειες (ειδικές προσφορές & εκπτώσεις).

Η δημιουργία καθώς και η διατήρηση ενός πετυχημένου VM σε οποιοδήποτε κατάστημα δεν είναι μια απλή διαδικασία. Θεωρείται απαραίτητο να επαναπροσδιορίζουμε την εικόνα που θα βλέπει ο πελάτης, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να του κρατάμε το ενδιαφέρον. Η αξιολόγηση από τη μεριά του πελάτη ξεκινάει από το εξωτερικό μέρος και ολοκληρώνεται στο εσωτερικό του καταστήματος, δημιουργώντας μια ενιαία οριοθέτηση και μια άρτια εικόνα.

 

Εισηγήτρια: Jo Pittou, Interior Designer – VM Designer

Η Jo Pittou είναι κάτοχος BA Diploma με θέμα “Αρχιτεκτονική και ήχος”. Συνεργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας με επώνυμα brands (υπήρξε VM Designer στην εταιρεία Mini Raxevsky) και έχει πολυετή εμπειρία στο in & out store design.

 

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

1. Εισαγωγή και ανάλυση της έννοιας Visual Merchandising

  • Η έννοια του Visual Merchandising.
  • Βασικοί κανόνες και στόχοι του VM ως το πιο δυνατό μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη.
  • Εφαρμογές VM.
  • Προσδιορισμός target groups (κοινό που απευθύνεται η επιχείρηση).

2. Σχεδιασμός και διαμόρφωση βιτρίνας

  • Εποχικότητα και επιλογή προϊόντων.
  • Ορισμός χρονοδιαγράμματος.
  • Έρευνα των διεθνών μεγάλων οίκων & ανάλυση των νέων τάσεων στην αγορά.
  • Δημιουργία concept.
  • Τρόποι αποτύπωσης και εφαρμογής ιδέας:
    α) Φωτορεαλιστικά
    β) Moodboards
    γ) Σκίτσα
    δ) Collage
    ε) Μακέτα
  • Επιλογή χρωμάτων, υλικών και διακοσμητικών.
  • Κατασκευή βιτρίνας.

3. Εργονομία χώρου και budget

  • Τρόποι κατασκευής ντεκόρ.
  • Αρχές σύνθεσης.
  • Σήμανση βάση της τρέχουσας περιόδου & πιθανών εκπτώσεων.

4. In store design – Visual Merchandising

  • Συσχέτιση βιτρίνας με το εσωτερικό του καταστήματος.
  • Ερμηνεία του χώρου (σκανάρισμα, φωτογραφίες, σχέδια).
  • Διαχωρισμός & προτεραιότητα εμπορεύματος.
  • Σχέση προϊόντος και ατμόσφαιρας χώρου (εξοπλισμός, props, αισθητική χώρου).
  • Τρόποι προβολής προϊόντος και εμπορικού μηνύματος (λειτουργικότητα, groups, όγκοι, ομάδες, σχήματα χρωμάτων).
  • Ερμηνεία των εννοιών “red thread”, “hotspot”, “coldspot”.
  • Ενημέρωση πάνω στους διαφορετικούς τύπους εξοπλισμού, εφήμερων κατασκευών.
  • Φωτισμός.

5. Εναρξη project VM (διορθώσεις-συστάσεις)

  • Δημιουργία mood board χρωματικών και στιλιστικών συνδυασμών.
  • Άσκηση μιας ολοκληρωμένης πρότασης προβολής προϊόντων.
  • Στήσιμο βιτρίνας βάσει προϋποθέσεων που διδάχθηκαν, σε μικρότερη κλίμακα, με ελεύθερη επιλογή υλικών & concept (ατομικά ή ομαδικά).

6η Ενότητα

  • Έρευνα και παρουσίαση της από το 1ο βήμα-κλικ ως την υλοποίηση της δεδομένης βιτρίνας (ανάλυση ιδέας από τη γέννησή της).
  • ΑΚΤΟ – Final project/event.

 

Σε ποιούς απευθύνεται: Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, σε διακοσμητές εσωτερικών χώρων, πωλητές καταστημάτων λιανικής, σχεδιαστές μόδας, ενδυματολόγους, στυλίστες, επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων κτλ).

Σεμινάριο

VISUAL MERCHANDISING

Κατηγορία :

Διάρκεια :

36 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα