X

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ / ΒΙΤΡΙΝΑ (Visual Merchandising)

Περιεχόμενo: Το Visual Μerchandising (VM) είναι μία ειδικότητα, η οποία διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα του marketing, της προώθησης πρoϊόντων, της διαφήμισης και του retail. Με κέντρο τον άνθρωπο το VM είναι η δημιουργία και η υλοποίηση ενός “οράματος αποπλάνησης του καταναλωτή” με γνώμονα την αρχιτεκτονική, την τέχνη, το design. Είναι μία επικοινωνιακή μέθοδος, ένας μηχανισμός έλξης των πελάτων με στόχο την ενθάρρυνσή τους για αγορά και επομένως την αύξηση των πωλήσεων. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες, ένα υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού στον τομέα του Visual Μerchandising (VM), τις απαραίτητες δεξιότητες για τη δημιουργία βιτρίνας, τους κανόνες, τους μηχανισμούς καθώς επίσης και τα μέσα επικοινωνίας αλλά και προσέγγισης του καταναλωτή, ώστε να αναδειχθεί το σωστό σημείο επαφής μεταξύ πελάτη και εταιρείας. Με την ανάλυση και κατανοήση των εννοιών του VM και του Retail Design αλλά και μέσα από παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις ο Visual Merchandiser οπλίζεται με όλα τα εφόδια ώστε να προσφέρει στον πελάτη το βίωμα μιας νέας εμπειρίας με καινοτόμες ιδέες και επίκαιρες σχεδιαστικές εφαρμογές.

 

Ενότητες Σεμιναρίου

Ενότητα 1

  • Εισαγωγή / Ανάλυση έννοιας Visual Merchandising. Η ιστορία, ο ρόλος και η σημασία του Visual Merchandising ως εργαλείο έλξης και οπτικό επικοινωνιακό μέσο των αγαθών με τους πελάτες, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.

Ενότητα 2

  • Τυπολογίες Επιχειρήσεων / Ανάλυση, Ορολογία & Μελέτη διαφορετικής κλίμακας καταστημάτων.
  • Το προϊόν – η σημασία του στην ανάλυση και κατανόηση του προφίλ της επιχείρησης.
  • Brand [μάρκα] & Branding [ “κατασκευή” & διαχείριση μάρκας] – η σημασία τους στο Store Design / VM / Aνάλυση έννοιας “brandscaping”.
  • Ανάλυση και δημιουργία Πελατειακού Προφίλ / Πώς ορίζεται το Τarget Group.

Ενότητα 3

  • Retail Store Design
  • Store Design VS Architecture.
  • Retail Concept / Store Design – Κατανόηση & Ανάλυση εννοιών.
  • Δίπολο “Αισθητική & Εργονομία”: ο ρόλος τους στο VM.

Ενότητες 4, 5, 6

  • Store Window Design – Το Παιχνίδι της Αποπλάνησης

 A. Σχεδιάζοντας μια βιτρίνα [ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ – CONCEPT]

  • Έρευνα αγοράς / Ανάλυση Τάσεων / Fashion Bloggers & Cool Hunters: Πώς βοηθούν και επηρεάζουν στην κατανόηση των τάσεων;
  • Concept Idea – Δημιουργία Σεναρίου: “Storyboard”.
  • Moodboard: χρήση και μέθοδος κατασκευής του.
  • Ανάλυση Παραδειγμάτων.

Β. Σχεδιάζοντας μια βιτρίνα [ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ]

  • Διαχείριση & εγκατάσταση βιτρινών [εργονομία & budget]
  • χρώμα – ψυχολογία/συνδυασμοί/τεχνικές.
  • υλικά & υφές.
  • φωτισμός.
  • props – στοιχεία / εργαλεία σχεδιασμού: ο ρόλος των Props στη βιτρίνα.
  • mannequins [ανάλυση ειδών & μέθοδοι μετατροπής τους].

C. Graphics [σήμανση / ticketing] & Packaging

  • Η χρησιμότητα των γραφικών και της συσκευασίας στο χώρο του Retail.
  • Ανάλυση παραδειγμάτων.

Ενότητες 7, 8

  • In store Design / VM
  • Αλληλεπίδραση βιτρίνας με τον εσωτερικό χώρο του καταστήματος.
  • Μέθοδοι σχεδιασμού χώρου/ κατόψεων – οργάνωση / κατανoμή/ διάταξη [product handling].
  • Κατηγοριοποίηση εμπορευμάτων / σχεδιασμός Planograms.
  • Φωτισμός.
  • Ανάλυση εξαρτημάτων και μέθοδος εφαρμογής τους [fixtures & fittings / wall fixtures / floor layouts].
  • Διάταξη και ομαδοποίηση mannequins.
  • Ανάλυση Παραδειγμάτων.

Ενότητα 9

  • Window Calendar – Χρονοδιάγραμμα Βιτρίνας [προετοιμασία και σχεδιασμός για ειδικά θέματα] – κάθε πότε και πώς αλλάζει μία βιτρίνα;

Ενότητες 10, 11

  • Visual Merchandising & Ερμηνεία του χώρου – Θεωρίες και πρακτικές εφαρμογής
  • Study Case 1: “Art & Retail Design – the store as a gallery”- σχεδιάζοντας τη βιτρίνα και το εσωτερικό ως χώρο έκθεσης.
  • Study case 2: “Reuse-Reduce- Recycle – the eco-concept store design”- καινοτομία και βιωσιμότητα: “Think Green!”.
  • Study case 3: “Low Budget Store Design” – Σχεδιάζοντας σε περίοδο κρίσης
  • Study Case 4: “Virtual Visual Merchandising” – Η Εικονική Πραγματικότητα του VM.

Ενότητα 12

  • Workshop – Παράδοση & Παρουσίαση Εργασίας
  • Ταυτότητα και προσαρμογή στο διαδίκτυο.

 

Σε ποιούς απευθύνεται: Σχεδιαστές ρούχων και αξεσουάρ, ενδυματολόγους και στυλίστες, επιχειρήσεις στο χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, υπευθύνους και πωλητές καταστημάτων λιανικής και χονδρικής, showrooms, διακοσμητές εσωτερικών χώρων που επιθυμούν περαιτέρω εξειδίκευση.

Σεμινάριο

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ / ΒΙΤΡΙΝΑ (Visual Merchandising)

Κατηγορία :

Διάρκεια :

36 ώρες

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα