Επισκόπηση:
Το Visual Μerchandising είναι η πρώτη οπτική εντύπωση ενός καταστήματος που δημιουργείται στον πελάτη, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.
Σε μια επιτυχημένη επιχείρηση λιανικής πώλησης απαιτείται να υπάρχει μια διαφορετική και συνεκτική απεικόνιση ώστε να εντυπώνονται στο μυαλό του πελάτη όλες οι προσφορές των προϊόντων και των υπηρεσιών. Το Visual Merchandising συμβάλλει στη δημιουργία θετικής εντύπωσης στους υποψήφιους πελάτες με αποτέλεσμα αυτό να οδηγήσει σε επιτυχημένες πωλήσεις.
Ο βασικός στόχος του είναι να προσελκύσει τους πελάτες με βάση μια σωστά δομημένη επικοινωνιακά και ταυτόχρονα συστηματική προβολή των προϊόντων που είναι διαθέσιμα. Περιλαμβάνει το στήσιμο βιτρίνας, την εσωτερική διακόσμηση και οργάνωση χώρου, τη σωστή τοποθέτηση των προϊόντων στο κατάστημα, τη σήμανση, τις προβολές και τυχόν προωθητικές ενέργειες (ειδικές προσφορές & εκπτώσεις).
Η δημιουργία καθώς και η διατήρηση ενός πετυχημένου VM σε οποιοδήποτε κατάστημα δεν είναι μια απλή διαδικασία. Θεωρείται απαραίτητο να επαναπροσδιορίζουμε την εικόνα που θα βλέπει ο πελάτης, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να του κρατάμε το ενδιαφέρον. Η αξιολόγηση από τη μεριά του πελάτη ξεκινάει από το εξωτερικό μέρος και ολοκληρώνεται στο εσωτερικό του καταστήματος, δημιουργώντας μια ενιαία οριοθέτηση και μια άρτια εικόνα.
Εισηγήτρια: Jo Pittou, Interior Designer – VM Designer
Η Jo Pittou είναι κάτοχος BA Diploma με θέμα “Αρχιτεκτονική και ήχος”. Συνεργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας με επώνυμα brands (υπήρξε VM Designer στην εταιρεία Mini Raxevsky) και έχει πολυετή εμπειρία στο in & out store design.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
1. Εισαγωγή και ανάλυση της έννοιας Visual Merchandising
2. Σχεδιασμός και διαμόρφωση βιτρίνας
3. Εργονομία χώρου και budget
4. In store design – Visual Merchandising
5. Εναρξη project VM (διορθώσεις-συστάσεις)
6η Ενότητα
Σε ποιούς απευθύνεται: Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, σε διακοσμητές εσωτερικών χώρων, πωλητές καταστημάτων λιανικής, σχεδιαστές μόδας, ενδυματολόγους, στυλίστες, επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου (ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων κτλ).