X

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενότητες Σεμιναρίου

Εισαγωγικές έννοιες (2 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και καθορίζουν την έννοια της ποιότητας υπηρεσιών
  • καθορίζουν και ερμηνεύουν τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών
  • επισημαίνουν και αναλύουν τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών
  • καθορίζουν και αναλύουν τα προβλήματα και τις αιτίες της κακής ποιότητας υπηρεσιών
  • καθορίζουν και αναλύουν το κόστος που προκύπτει από τη χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών

Η σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης (2 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και αναλύουν τη σπουδαιότητα της ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • κατανοούν και καθορίζουν τη σημασία του θετικού feed back από τους πελάτες
  • κατανοούν ότι η εξυπηρέτηση πρέπει να εστιάζει στις επιθυμίες και ανάγκες των πελατών
  • κατανοούν τη σημασία αποφυγής της στυγνής εμπορευματοποίησης των προϊόντων και υπηρεσιών φιλοξενίας.

Βασικές προϋποθέσεις ποιοτικού συστήματος εξυπηρέτησης (2 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και επισημαίνουν τη σημασία καθορισμού του target group (αγορά – στόχου)
  • κατανοούν και εφαρμόζουν τη διαδικασία προσδιορισμού των επιθυμιών των πελατών
  • κατονομάζουν και αναπτύσσουν τις διαδικασίες ικανοποίησης των επιθυμιών των πελατών

Διαδικασία διατήρησης της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών (3 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και επισημαίνουν τις υπάρχουσες ευκαιρίες αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • κατανοούν τη σημασία της παροχής υπηρεσιών από το προσωπικό
  • κατονομάζουν τις διευθυντικές τακτικές για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
  • κατανοούν τη σημασία της επιλογής και πρόσληψης προσωπικού με κλίση στην προσφορά υπηρεσιών
  • αναλύουν τη σημασία παροχής αποτελεσματικής εκπαίδευσης και προσανατολισμού
  • ερμηνεύουν την έννοια της εποπτείας με έμφαση στην εξυπηρέτηση
  • αναλύουν τη σημασία της εξουσιοδότησης του προσωπικού για λήψη αποφάσεων ιδιαίτερης εξυπηρέτησης
  • ερμηνεύουν την έννοια και τη σημασία της διαρκούς ποιοτικής βελτίωσης.

 

Συγκριτική Αξιολόγηση (3 ώρες)

 Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και κατονομάζουν τα διάφορα είδη συγκριτικής αξιολόγησης
  • κατανοούν και επισημαίνουν τους στόχους της τεχνικής αυτής
  • κατονομάζουν τους τομείς που κατά κανόνα αξιολογούνται με την τεχνικής της συγκριτικής ανάλυσης
  • κατονομάζουν και αναλύουν τα βήματα της διαδικασίας συγκριτικής αξιολόγησης
  • κατονομάζουν και εφαρμόζουν τη μεθοδολογία της τεχνικής συγκριτικής αξιολόγησης
  • κατανοούν τη σημασία της εκπαίδευσης και εξουσιοδότησης του προσωπικού
  • κατονομάζουν και αξιολογούν διάφορα εναλλακτικά συστήματα παροχής υπηρεσιών.

Σχεδιασμός στρατηγικής ποιότητας (2 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  •  κατανοούν τη σημασία και τους τομείς εφαρμογής της επιθεώρησης ποιότητας
  • κατανοούν τη σημασία και τους τομείς εφαρμογής του ελέγχου ποιότητα
  • κατανοούν τη σημασία και τους τομείς εφαρμογής της ασφάλειας ποιότητας

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management – T.Q.M.) (3 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και παραθέτουν έναν ορισμό του Τ.Q.M.
  • κατονομάζουν και αναλύουν τα συστατικά στοιχεία της διοίκησης ολικής ποιότητας
  • κατονομάζουν και επεξηγούν τα βήματα για την εισαγωγή στο Τ.Q.M.
  • κατονομάζουν και αναλύουν τις αρχές του T.Q.M.
  • κατανοούν τη λειτουργία ενός μοντέλου Δ.Ο.Π για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
  • κατανοούν και επεξηγούν τη σημασία της διασφάλισης ποιότητας και της πιστοποίησης ποιότητας
  • κατανοούν και κατονομάζουν τη διαδικασία που ακολουθείται για τη λειτουργία ενός συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας.

 

Κύκλος Ποιότητας (3 ώρες)

Στόχος της ενότητας αυτής είναι οι καταρτιζόμενοι να:

  • κατανοούν και ερμηνεύουν τη δομή και οργάνωση ενός Κύκλου Ποιότητας
  • κατονομάζουν και αναλύουν τη λειτουργία ενός Κύκλου Ποιότητας
  • κατανοούν και κατονομάζουν τα οφέλη του Κύκλου Ποιότητας
  • κατανοούν, κατονομάζουν και εφαρμόζουν τα βασικά εργαλεία των Κύκλων Ποιότητας (Brainstorming, συγκέντρωση δεδομένων, ανάλυση Pareto, ανάλυση αιτίας – αποτελέσματος).

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ξενοδοχοϋπαλλήλους, ανώτερα διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, στελέχη επισιτιστικών επιχειρήσεων.

Το σεμινάριο δύναται να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.

Σεμινάριο

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κατηγορία :

,

Διάρκεια :

20 - 80 ΩΡΕΣ

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια

Παρόμοια Προγράμματα