X

ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Οι νέες προκλησεις της οικονομίας και η δυναμική προσαρμογή των τουριστικών υπηρεσιών, προσφορών, τιμών. Πώς επιτυγχάνουμε να δώσουμε Αξία στο τουριστικού προϊόν ή/και στην υπηρεσία. Ηλεκτρονικό εμπόριο και Marketing στον τομέα του τουρισμού.

Ενότητες σεμιναρίου

  • Η Νέα Οικονομία
  • Πώς αλλάζει η Λήψη των Αποφάσεων
  • Ο ρόλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας
  • Το «κτίσιμο» μάρκας – Οι αλλαγές στο μείγμα προβολής
  • Η ρόλος της ποιότητας στο τουριστικό Προϊόν και Υπηρεσία
  • Πόσο σημαντική είναι η τιμή ακόμη και σε περίοδο κρίσης
  • Η πραγματική διαφορά κόστους/οφέλους
  • Κριτήρια Κατανάλωσης
  • Πώς μπορεί να δημιουργηθεί Αξία για τον Πελάτη/Τουρίστα/Καταναλωτή
  • Σημερινές πρακτικές δημιουργίας Αξίας
  • Καινοτομία στις πρακτικές δημιουργίας Αξίας

Σε ποιους απευθύνεται: Στο ευρύ κοινό, σε ανώτερα και μεσαία στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και βεβαίως σε επαγγελματίες που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με Hospitality Sales & Marketing.

Το σεμινάριο δύναται να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.

Σεμινάριο

ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Κατηγορία :

Διάρκεια :

40 ΩΡΕΣ

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο*

Email*

Κινητό Τηλέφωνο*

Ενδιαφέρομαι για το Σεμινάριο

Σχόλια