Οι νέες προκλησεις της οικονομίας και η δυναμική προσαρμογή των τουριστικών υπηρεσιών, προσφορών, τιμών. Πώς επιτυγχάνουμε να δώσουμε Αξία στο τουριστικού προϊόν ή/και στην υπηρεσία. Ηλεκτρονικό εμπόριο και Marketing στον τομέα του τουρισμού.
Ενότητες σεμιναρίου
Σε ποιους απευθύνεται: Στο ευρύ κοινό, σε ανώτερα και μεσαία στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και βεβαίως σε επαγγελματίες που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με Hospitality Sales & Marketing.
Το σεμινάριο δύναται να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ του ΟΑΕΔ.